Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
İlkim
bölümü izlemeden yazmak sayılmıyor
Kim ne derse desin boş bir bölümdü yine
❤️💙Arda'❤️💙❤️Rinrintan💙❤️
Ceviri edit ve bölüm için tsk.
🥰😍😘🙃☺️🥴🫰👍🤌
Güzel bölümdü bu bölüm en üzüldüğüm kisi loki adam ne aci cekti ya acilarin çocuğu loki huuu. elbaf sezonu simdi başladi yeee devam keee.
😎🥶🥵🤯🤤🫣😜😵☺️🤪
Gereksiz one piece bilgisi:
Dünyaları yiyen Luffy'nin asla ağzına sürmediği tek bir yiyecek var: Kirazlı turta. Bunun sebebi, Jaya adasındaki barda Karasakal'ın bu turtayı çok övmesi, Luffy'nin ise tadından nefret etmesidir.
Güzeldi bir sonraki bölüm şahane olucak
İşte bu yüzden one piece sadece dünyaların kısa hikayesini duymak için 1 hafta beklerdim
gayet kaliteli bir bölümdü ama izlerken lokiye üzüldüm galima son 2 bölüm yine 3 ay ara bu bölümlerin iyiçe tadını cıkarın derim
Neyse giriş kısmı bitti asıl mevzu başlamak üzere
Bu kadar derin bir bağ kurduğumu farketmemiştim bu seriyle, bölümü izlerken biraz tüylerim diken diken oldu, duygulandım yani. Öyle bir yapım ki her attığın adımda, her adada, denizde, gemide, karakterde bir hikaye bir his gördük. Hepsinin bir hikayesi var, okurken ana konudan saptığımız ama bunun farkında bile olmadan okumaya daldığımız aslında ana konunun dallı budaklı bir parçası olan hikayeler. Ciddi anlamda her insanda farklı farklı hisler uyandıran bir seri, her duygudan, günümüz dünyasından vb. bütün durumlardan bir iz buluyoruz. Emeği geçen herkese teşekkürler yine...
güzel bölüm elinize sağlık
Sonunda bee gelmiş iki gözümün nuru
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.